• 1
  • 2
  • 3

Analiza paliw na dzisiejsze zróżnicowane rynki musi obejmować szeroki zakres materiałów od benzyny lub oleju napędowego, paliw płynnych pochodzących z materiałów biologicznych (biopaliwa), syntetyzowane paliwa płynne i oksygenaty jako paliwa do resztkowego lub paliwa bunkrowego. Paliwa takie są wykorzystywane w lotnictwie, motoryzacji, palniku, oleju napędowym, turbinie gazowej i usługach morskich.

Na całym świecie istnieje wiele specyfikacji, które wymagają bardzo dokładnej analizy paliwa, szczególnie w odniesieniu do zawartości siarki. Elementy takie jak nikiel, wanad i żelazo w pozostałym oleju opałowym (paliwo bunkrowe) i drobiny katalizatora, takie jak aluminium i krzem w oleju opałowym, są dodatkowymi parametrami.

Technologia SPECTRO do analizy paliwa pozwala przemysłowi zmierzyć zawartość siarki od poniżej 10 ppm do poziomów procentowych, aby zagwarantować zgodność z wymogami agencji rządowej, przewidywać emisję SOx lub wartość ropy naftowej. Wysoko rozwinięta technologia SPECTRO umożliwia również analizę metali śladowych, pomiar niskich poziomów pierwiastków metalicznych, takich jak ołów, potas, mangan, aluminium, krzem, nikiel, wanad i żelazo, pozwala zapewnić, że paliwa z "dzisiaj i przyszłości" będą nadal optymalizować emisję silnika, a także zapewniać bezawaryjną motoryzację.

Dzięki pełnej gamie urządzeń rozpraszających promieniowanie rentgenowskie energii (ED-XRF) i spektrometrów optycznych z indukcyjnie sprzężoną plazmą (ICP-OES), unikalne rozwiązania SPECTRO do testowania paliwa w linii produkcyjnej i laboratoryjnej są w stanie sprostać najbardziej wymagającym testom specyfikacji produktu wymagania.

Wyników 1 - 4 z 4

Analiza paliw

SPECTRO ARCOS

Wysokiej rozdzielczości jednoczesny spektrometr ICP-OES

SPECTRO BLUE

Jednoczesny spektrometr ICP-OES

SPECTRO XEPOS

Spektrometr fluorescencji rentgenowskiej ED-XRF

SPECTRO GENESIS

Jednoczesny spektrometr ICP-OES

Wiadomość
1000 znaków pozostało